.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عزل و نصب تمام مدیران با حکم استانداران
این اختیارات به استانداران سراسر کشور این اجازه را میدهد که درصورت عدم توجه وزیر به دستور العمل رئیس جمهور مبنی بر عزل ونصب مدیران کل توسط استانداران ، استاندار میتواند مانع حضور مدیرکل منصوبه در محل تعیین شده گردیده وحتی مانع فعال سازی امضاء وی به ادارات دیگر و تابعه شود...
عزل و نصب تمام مدیران با حکم استانداران

رئیس جمهور اختیارات استانداران را افزایش داد.
به گزارش البرز از این پس کلیه مدیران کل و مدیران بانکها ازسوی استانداران همان منطقه منصوب خواهند شد.
این گزارش حاکیست رئیس جمهور با تاکید بر اختیارات استانداران تمامی وزرا را مکلف کرده است مدیران کل خود را در استانها با نظر استانداران منصوب نمایند.
براساس این اختیارات وزیرانی که مدیران خود را با نظر استانداران منصوب ننمایند متخلف شناخته شده و اختلاف بین استاندار و وزیر برای حل و فصل با راهبرد حمایت از استانداران به معاون اول سپرده شده است .
این اختیارات به استانداران سراسر کشور این اجازه را میدهد که درصورت عدم توجه وزیر به دستور العمل رئیس جمهور مبنی بر عزل ونصب مدیران کل توسط استانداران ، استاندار میتواند مانع حضور مدیرکل منصوبه در محل تعیین شده گردیده وحتی مانع فعال سازی امضاء وی به ادارات دیگر و تابعه شود.

تشکیل برندهای منطقه ای توسط استانداران

استاندار خراسان رضوی نیز با تاکید بر افزایش اختیارات استانداران از ایجاد برندهای منطقه ای توسط نماینده ارشد دولت در استانها خبر داد.
وی افزود: مسئولین دولت به استانداران تفویض اختیار برای ایجاد برندهای منطقه ای می دهند.
به گزارش مهر در مشهد، محمود صلاحی در بازدید از کارخانه شرکت صنایع پودر شیر مشهد افزود: خراسان رضوی به عنوان گسترده ترین استان شرق کشور و دومین استان بزرگ کشور، از کشورهای اطراف و حتی خود ایران پتانسیلهای زیادی دارد.

اختیاراتی فراتر از رئیس جمهور

معاون سياسي وزارت کشور در همین خصوص گفت: اختيارات استانداران در استان كمتر از اختيارات رئيس جمهور نيست بلكه بيشتر است.
وی خاطرنشان كرد: بنده مدعي هستم كه اختيارات استانداران در استان كمتر از اختيارات رئيس جمهور نيست بلكه بيشتر است.

عزل ونصب مدیران بانکها توسط استاندار
استاندار مازندران نیز با تائید افزایش این اختیارات از سوی دولت اظهار داشت: به زودی از طریق دستورالعمل ابلاغی دولت، عزل و نصب مدیران بانکها در استان از طریق استانداران صورت می گیرد.
طاهایی از افزایش اختیارات استانداران خبر داد و اظهار داشت: به زودی این اختیارات وسیع تر شده و حتی مدیران بانک ها نیز توسط استانداران عزل و نصب خواهند شد


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ساروي 25 اسفند 1388
خبر مسرت بخشی است بلاخره مدیران استان باید با مدیریت ارشد استان هماهنگ باشند تا چرخ سازندگی استان و کشور درست بچرخد و مشکلات مردم بهتر حل گردد- انشاءالله که مدیران ما همه هماهنگ هستند و این خبر دغدقه در مدیران ایجاد نکند البته خوب است کمی مدیران هم حساب ببرند و حساب پس دهند - حال سوال اینجاست آیا در مازندران این امر تحقق خواهد یافت و استاندار محترم مدیران کارآمد خود را شناسائی خواهد نمود و مدیران به ظاهر کارآمد و بی اثر خود را عزل خواهد نمود یا نه - پیشنهاد این است این کار از استانداری شروع گردد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.142 seconds.